Selamun Aleyküm

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Selamun Aleyküm

Mesaj  KıZıLquLLeR Bir C.tesi Şub. 02, 2008 6:55 pm

Arkadaşlar ! Bu bölüme site hakkında İstek Ve Görüşlerinizi Sunabılırsınız...
avatar
KıZıLquLLeR

Erkek Mesaj Sayısı : 256
Kayıt tarihi : 02/02/08

Kullanıcı profilini gör http://www.dengok.forumakers.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Selamun Aleyküm

Mesaj  _oNuR73_ Bir Paz Şub. 24, 2008 1:40 pm

BEN DİYORUM Kİ ŞİFRELENDİRİLMİŞ Bİ YERDE SADECE GÜVENDİĞİNİZ KİŞİLERİN SİFRESİNİ BİLDİĞİ Bİ YERE BURDAKİ ARKADAŞLARIN ÖZEL BİLGİLERİ VEYAHUT MSN ADRESLERİ YAZILSIN HERKESİN BİRBİRİNE ULAŞMASI BAKIMINDAN. İSTEYENLER DAHADA ÖZEL BİLGİLERİNİ YAZABİLSİN DÜĞER ORKADAŞLARIN ONU DAHA İYİ TANIMASI İÇİN. DEMBAŞ.

_oNuR73_

Mesaj Sayısı : 25
Kayıt tarihi : 10/02/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Selamun Aleyküm

Mesaj  Misafir Bir Perş. Nis. 03, 2008 7:51 pm

selamüaleyküm kardeşım harika olmuş elıne sağlık yanlız esmaülhüsnayı güremedim varda benmı güremedim allah razı olsun bu güzel calışmandan faydalanırız inş allaha emanet ol selam dua ine s.a

Misafir
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Selamun Aleyküm

Mesaj  KıZıLquLLeR Bir Ptsi Nis. 14, 2008 7:30 pm

S.a

Abim uye resmının altında pm yazan kucuk bi resim var oraya tıklayarak özel mesaj atabilir üyeler.. Smile
avatar
KıZıLquLLeR

Erkek Mesaj Sayısı : 256
Kayıt tarihi : 02/02/08

Kullanıcı profilini gör http://www.dengok.forumakers.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Selamun Aleyküm

Mesaj  Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz